Про підприємствоНапрямок діяльностіПроектування мостів та шляхопроводів

Проектування мостів та шляхопроводів


Залізнично-автомобільний мостовий перехід р. Дніпро у м. Києві (з підходами)
на залізничній дільниці Київ-Московський-Дарниця загальний вигляд мосту

 

Замовник: Південно -Західна залізниця

Початок будівництва: 2004 рік

Орієнтовна вартість: 9 млрд.грн

Головний інженер проекту: Козинко Л.С.

Обсяг виконаних робіт:
Комплекс включає наступні основні споруди:
    - суміщений залізнично-автомобільний міст
    - залізничні ліво та правобережні підходи до мосту з розв`язками
    - третю головну колію на дільниці Київ-Пасажирський - Київ-Московський
    - автостанцію з автовокзалом Видубичі
    - службово-технічні будівлі та споруди ВОХР і колії Південно-Західної залізниці на правому та лівому берегах р.Дніпро
    - пасажирські облаштування залізничних зупиночних пунктів
    - споруди залізничної інфраструктури (транспортні підстанції, мости секціювання контактної мережі та інше).


Залізнично-автомобільний мостовий перехід р. Дніпро у м. Києві (з підходами)
   на залізничній дільниці Київ-Московський - Дарниця несучі конструкції

 

   Основні техніко-економічні показники проекту
Довжина мосту,м - 1066,19
Загальна площа мосту, кв.м - 37200
закінчення будівництва рік - 2014

 Транспортна магістраль вирішує важливу задачу для Києва - істотно розвантажує центральну частину міста і забезпечує комфортний ефективний рух легкового, вантажного і пасажирського
транспорту.
            В технологічному плані схема забезпечує наступні основні вимоги:
   - експлуатаційну безпеку залізничного і автомобільного транспорту, а відповідно розв`язку в різних рівнях її руху;
   - розв`язку маршрутів руху поїздів по роду руху і напрямкам;
   - поточність руху поїздів;
   - зручні умови пересадки пасажирів з міського транспорту на залізничний та навпаки;
   - прийнятні техніко-експлуатаційні характеристики залізничних колій та автомобільних доріг в плані і профілі.

 Благоустрій території комплексу передбачений у відповідності до вимог «Правил забудови м. Києва» та інших нормативних документів. Комплекс основних заходів передбачає:
   - планування, укріплення та посів трав на відкосах насипу земляного полотна залізниці та автодоріг;
   - інженерну підготовку та благоустрій пазух в розв`язках, забезпечення їх зв`язком з автомережею;
   - створення нового, укріпленого і благоустроєного каналу «Дарничанка» замість неорганізованого існуючого, який попадає в «плями» забудови;
   - комплекс заходів з розчистки та блогоустрою оз. Нижній Тельбін;
   - благоустрій окремих майданчиків службово-технічних будівель (посадка дерев, чагарників, улаштування газонів, майданчиків відпочинку, споруд, стоянок автотранспорту тощо);
   - організацію зручних транспортних розв`язок і пересадочних комплексів.


Залізнично-автомобільний мостовий перехід р. Дніпро у м. Києві (з підходами)
 на залізничній дільниці Київ-Московський - Дарниця дорожнє покриття мосту

 

  Проектування окремих розділів та споруд в комплексі проекту виконали спеціалізовані проектні організації:
ДП "Київдіпротранс", ВАТ "Трансмост", ТОВ "Союзтранспроект", ВАТ "Укрдіпробудміст", ВАТ "Укргідропроект", ТОВ "Уліс-Сістемс", ТОВ "Інжпроектсервіс"

                                                                                 Схема мосту
   Руслова частина розроблена за схемою 11x56.1+57.4+3x111.6+57.3м повною довжиною 1066,19 м із пропуском двох головних залізничних колій та симетрично розташованих двох автопроїздів шириною по 13,25м (6 смуг автомобільного руху по 3 смуги шириною 3,75м у кожному напрямку та двох службових тротуарів по 0,75 м, розміщених із зовнішніх сторін автопроїздів).

                                                                             Конструкція мосту
   Опори мосту - монолітні, залізобетонні, змінного перерізу, суцільні під залізничні та автомобільні прогони. Тіло опори у напрямку довжини моста має товщину від 3,0 м для опор №№ 2-11 до 4,0 м для опор №№ 2-16 у напрямку поперек мосту прийнята постійною і змінюється від 28,3 м на рівні обрізу фундаменту до 37.0 м по верху опори. Для зменшення витрат бетону та навантажень на фундаменти, а також із архітектурних міркувань у верхній частині опор виконані напівциркульні вирізи. Ширина тіла перехідних опор 1,17 м, на які опираються прогони моста та естакад підходів змінюється у напрямку поперек моста від 33,6 м по низу до 39,9 м по верху.

   Фундаменти перехідних опор виконані на буронабивних палях діаметром 1,5 м. Руслові опори виконані на металевих трубах діаметром 1,42 м із товщиною стінки 14 мм, заповнених армованим бетоном та заглиблених у бучанські піски. По верху палі об`єднані монолітними залізобетонними ростверками. Металеві залізничні прогони руслової частини мосту складаються із комбінованої системи - дві жорсткі двотаврові нерозрізні пятипрогінні балки за схемою 56.5 +3 х 111,6+56,5м посилені в прогонах 111,6 суцільностінчатими арками коробчатого перерізу. Площини арок похилені у бік вісі моста. Залізничні прогони заплавної частини моста - металеві,  нерозрізні за схемою 2x55,55 та 55,14+55,80+55,55. У поперечному перерізі прогони виконані із двох двотаврових балок висотою 4,2 м з похиленими стінками. Автодорожні прогони руслової частини мосту виконані за схемою 56.3 +3 х 111,6+56,5 м у вигляді металевих нерозрізних балок. Прогінна будова у перерізі складається із двох металевих коробок постійної висоти, об`єднаних металевою ортотропною плитою. Висота коробок складає 3,24 м. По заплавній частині прогони виконані за схемами 55,0+55,8 + 2x56,1+55,4 та 55,4 + 4х 56,1+55,4 і мають конструкцію аналогічну русловим. Пойменні частини берегів перекриті естакадами. Лівобережна пойма перекрита залізничною двоколійною естакадою підходу довжиною 624,5 м, які виконані з металевих зварних споруд довжиною 33,6 м з безстиковою колією укладеною на залізобетонні плити безбаластного мостового полотна.
   Із за своєї довжини і складності розв'язок цей міст є видатною спорудою.