Про підприємствоНапрямок діяльностіЗалізничне пасажирське сполучення м. Київ - міжнародний аеропорт "Бориспіль"

Залізничне пасажирське сполучення м. Київ - міжнародний аеропорт "Бориспіль"

Національний проект "Повітряний експрес"

Замовник: Державне підприємство "Дирекція з будівництва та управління національним проектом "Повітряний експрес" та інших інфраструктурних об'єктів.

Початок будівництва: 2012 рік

Орієнтовна вартість: 3200 млн. грн
Об'єкт фінансується за рахунок кредиту Експортно-імпортного банку Китаю.

Головний архітектор проекту: Петровський О.Г.

Головний інженер проекту: Івангородський С.Д.

Обсяг виконаних робіт:
Проект передбачає будівництво залізничної колії, яка з`єднає місто Київ з аеропортом Бориспіль, а також авіаційно-залізничних терміналів на залізничній станції Київ - Пасажирський та аеропорту Бориспіль.

Залізничне сполучення:
Більшу частину шляху від Києва до аеропорту "Бориспіль" пасажири "Повітряного експресу" будуть рухатись по коліях існуючої залізниці напрямку Київ - Дарниця- Полтава.

Генплан території вокзалу 

 Головний фасад терміналу "Повітряний експрес"

 

Основні техніко-економічні показники проекту
1. Експлуатаційна довжина маршруту, км - 37,40
2. Час руху електропоїзда на маршруті, хв - 40
3. Потужність залізниці:  
     3.1 Прогнозований пасажиропотік на маршруті (максимальний) на
           розрахунковий період 2016-2024 р., тис. пас. на добу

- 125,30

     3.2 Розміри руху електропоїздів на маршруті на розрахунковий
           період 2016-2024, пар поїздів на добу
- 26
     3.3 Пропускна спроможність дільниці ст. імені Г.Кірпи -
           а/п Бориспіль, пар поїздів на добу
- 37
4. Загальна інвестиційна оцінка проекту, млн. грн. - 4598,65

 

   Нова залізнична колія в напрямку аеропорту починається на 18 км перегону ст. ім. Г. Кірпи - ст. Бориспіль. В місці примикання нової колії до існуючої двухколійної залізниці створюється блок-пост та укладаються стрілочні переводи марки 1/18. Перша частина траси залізниці проходить вздовж існуючої залізничної колії на відстані 8,00 м від неї. Далі колія повертає в бік аеропорту, перетинає трасу Київ - Харків та проходить вздовж автодороги, яка з'єднує автотрасу Київ - Харків з терміналами аеропорту. Кінцевою зупинкою залізниці є авіаційно-залізничний термінал навпроти авіаційного терміналу "D". Нову залізничну колію на ділянці від перетину з автотрасою Київ - Харків до кінцевої зупинки передбачається побудувать на залізобетонній естакаді, довжина якої складає близько 2,5 км. В складі колійного розвитку також запроектована з'єднувальна колія для руху "Повітряного експресу" в напрямку м. Києва. Для цієї колії необхідно побудувати шляхопровід в місці перетину з залізничними коліями перегону ст. ім. Г. Кірпи - ст. Бориспіль. Довжина нової залізничної колії від блок-посту 18 км до аеропорту складає 4,75 км, довжина з'єднувальної колії складає 2,05 км. Загальна експлуатаційна довжина маршруту - 36,6 км. На маршруті передбачається одна проміжна зупинка - ст. Дарниця. На трасі передбачається рух електропотягів підвищеного комфорту. Рухомий склад - вітчизняного виробництва, складений з 6-7 вагонів. Інтервал руху потягів - 40-50 хвилин.

Повітряний перетин траси Київ-Харків

   Авіаційно-залізничний термінал "Київ-Пасажирський" буде розташований між 14 і 18 залізничними коліями станції на основі будівлі колишнього багажного відділення Поштамту. Термінал за проектом буде мати 3 поверхи. Розміри будівлі: перший поверх - 145 м х 27 м, другий та третій поверх - 145 м х 15 м. На першому поверсі терміналу розташуються дві залізничні колії №16 та №18 для посадки та висадки пасажирів. Між коліями будуть побудовані платформа, зал очікування, технічні приміщення, інформаційні табло. На другому поверсі розташуються зал очікування, кафе, магазини, кімната матері та дитини, медпункт, аптека, туалети, пункт обміну валют, банкомати, автоматичні касові апарати, а також диспетчерський пункт з обслуговування "Повітряного експресу". На третьому поверсі передбачені кімнати відпочинку готельного типу 2-3 "зірки" на 100 - 150 номерів. Авіаційно-залізничний термінал буде з'єднаний з існуючим конкорсом між "Центральним" та "Південним" залізничними вокзалами.


   Авіаційно-залізничний термінал в аеропорту "Бориспіль" передбачено напроти нового авіаційного терміналу "D", на естакаді, розрахованої на дві залізничні колії. Платформи для посадки - висадки пасажирів розташуються з обох боків колій і будуть з'єднані між собою в кінці колій, за упорами. Відстань між залізничними коліями складає 5,00 м, ширина платформ - 6,68 м. галереєю-переходом, яка проходитиме над автомобільними дорогами та паркінгом біля терміналу "Б". Галерея-перехід буде обладнана траволаторами для руху в обох напрямках, а також місцями для пасажирів, які очікують потяг. Ширина галереї складає 30 м, довжина -130 м. Проект знаходиться у стадії розробки, тому можливі зміни. 

Авіаційно-залізничний термінал в аеропорту "Бориспіль"

Авіаційно-залізничний термінал в аеропорту "Бориспіль"

Авіаційно-залізничний термінал "Київ-Пасажирський" інтер`єр