НовиниНова будівля для Hyundai

Нова будівля для Hyundai

  Україна отримала право на проведення Євро 2012 разом з Республікою Польщею і почала реконструювати свої стадіони і всю інфраструктуру яка мала до цього відношення. 

    Зокрема залізниці України повинні були забезпечити швидку і якісну доставку уболівальників між містами де проходили групові турніри Київ, Харків, Донецьк і Львів. 

   Відповідного рухомого складу залізниці не мали, тому були куплені електропоїзди виробництва фірми Hyundai (Корея). Електропоїзд складається з дев'яти вагонів шість з яких є моторними, а три причіпними. Загальна довжина електропоїзда по осях автозчеплення складає 200160 мм, місткість поїзда 579 пасажирів. 

 
 
  Перша презентація корейського електропоїзда Hyundai відбулася в Кореї 20 січня 2012 року, а далі мала відбутися тривала подорож по воді і вивантаження в Одеському порту.  
  У березні 2012 року перших два поїзди прибули на паромі в Одеський порт.  
  Після розвантаження і формування в рухомий склад почалися перші ходові випробування на території України. 
  А за рік до прибуття цих поїздів в Одеський порт, тобто в березні 2011 року інститут "Київдіпротранс" отримав завдання на розробку об'єкту: "Комплекс технічної пасажирської станції Київського залізничного вузла в районі станції Дарниця Південно-Західної залізниці". Терміни на розробку проекту були дуже обмежені тому, що в травні 2012 року необхідно було приймати вже перші електропоїзди і виконувати технічне обслуговування і підготовку поїздів для перевезення пасажирів.

 

    Вихідних даних по електропоїзду на початок розробки техніко - економічного обгрунтування було дуже мало і тому доводилося використовувати досвід аналогічних комплексів європейських країн, в першу чергу Німеччини і Фінляндії.
    Вже у вересні 2011 року ми видали перші креслення робочої документації і почалося будівництво і подальше проектування стадії "Проект" і стадії "Робоча документація".
    Коли в травні 2012 року на комплексі був підготовлений перший поїзд, який відправився за маршрутом Київ - Львів, - Київ, замовник, будівельники і ми проектувальники святкували нашу загальну перемогу.
    Пройшло трохи більше року як комплекс повноцінно працює, змонтовано технологічне устаткування, що дозволяє якісно і швидко готувати поїзди в рейс, які обслуговують маршрути від Києва до Львова, Харкова, Донецька, Запоріжжя, Дніпропетровська і навіть до Сімферополя. Середньодобовий пробіг цих поїздів досягає більше 1300 км/сут.
    Для якісного та швидкого обслуговування на технічній і пасажирській станції існують два виробничі корпуси. 
   
     Корпус №1 - призначений для виконання щоденних перевірок з пробігом 1400 км., перевірка А, з пробігом 20000 км. ± 1800 км. і перевірка В, з пробігом 120000 км. ± 10000 км. Корпус має стійлову частину на 4 колії, що дозволяє одночасно готувати чотири поїзди. Вперше на Україні була застосована технологія обробки електрорухомого складу одночасно на трьох рівнях:
             - перший знизу поїзду;
             - другий на рівні голівки рейки;
             - третій на рівні даху поїзда.
    Для застосування цієї технології фахівцями був запроектований корпус №1 з використанням європейського устаткування.
    Кожна з колій обладнана позицією, що дозволяє міняти колісну пару (при необхідності) за час підготовки поїзда в рейс, тобто за час відпущений на щоденну перевірку.
    Крім того, одна дорога додатково обладнана позицією зміни візків (при необхідності) за час підготовки поїзда в рейс.
    Враховуючи, що поїзд обладнаний вакуумними туалетами одночасно з технічним обслуговуванням поїзда виробляється відкачування з баків накопичувачів по вакуумній системі, змонтованій в корпусі №1, промивання баків і їх дезинфекція, а також заправка поїзда питною водою.
    Огляд і перевірка поїзда знизу виконується за допомогою спеціальних акумуляторних візків. Ці візки дозволяють пересуватися ремонтній бригаді уздовж складу та оглядати стан колісних пар, тягових двигунів, редукторів, дискових гальм, міжвагонних з'єднань, пневматичної системи і всього підвагонного устаткування.
    Простір між відміткою голівки рейки і відміткою підлоги низу створено завдяки конструкції залізничної колії, яка встановлена на окремих стійках (естакаді). Саме цей простір використовується для першого рівня обробки електропоїздів.
    Другий рівень на відмітці голівки рейки, ця відмітка відповідає і відмітці підлоги платформ, на яких встановлені електричні колонки для підключення вагонів електропоїзда під час стоянки в корпусі №1. На платформах знаходяться сервісні шафи з холодною і гарячою водою, миючими засобами для виконання прибирання в салонах електропоїзда. Під платформами розташовані інженерні мережі:
             - питний водопровід;
             - технічний водопровід;
             - вакуумна система відкачування накопичувальних баків туалетів;
             - електричні кабелі;
             - кабелі управління та інші.
     Платформа розрахована на навантаження, що дозволяє пересуватися спеціальному транспортному засобу по очищенню вакуумних туалетів, у випадках збою стаціонарної вакуумної системи, а також спеціального транспортного засобу для заправки електропоїзда піском.
     З цієї платформи по сходах ремонтні бригади, обслуговуючі дахове устаткування, потрапляють на третій рівень, який обладнаний системою доступу.
     Після установки електропоїзда на одну з чотирьох доріг цеху №1, відключається напруга в контактній мережі, лише після цього ремонтна бригада дістає доступ до ключів , які дозволяють вихід на третій рівень, рівень даху електропоїзда.
    Дві колії цеху обладнано висувними платформами на всю довжину поїзда. Платформи наближаються до корпусу електропоїзда, що дозволяє ремонтним бригадам зручно і безпечно виходити на дах електропоїзда для обслуговування пантографа, головного вимикача і блоку опалювання, вентиляції і кондиціонування салонів електропоїзда.
     У  цеху  встановлено  два  підвісні  радіокеровані крани вантажопідйомністю  3,2 т,  які  дозволяють  виконувати  заміну устаткування  встановленого  на  даху електропоїзда. Замість звичайного контактного дроту встановлена поворотна контактна рейка з місцевим пристроєм управління. У торці цеху встановлений бункер для піску з пристроєм заправки піску в мобільну установку.
  
   Виробничий корпус №2 призначений для зовнішнього обмивання електропоїздів за допомогою установки Tammermatic XJ - 1006/4CB-HP/SP-12D. Крім того в цьому корпусі встановлений верстат для обточки колісних пар без викатки з під електропоїзда U2000-400.
   Площа території на якій розташовується технічна пасажирська станція для обслуговування електропоїздів Hyundai складає 9,3 га.
 

   При нормативних термінах проектування 13,5 місяців і будівництва 32 місяці, проектування і будівництво було виконане за 12 місяців.